.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
dzie dobry na nk ‹› final ‹› one piece ‹› hej ‹› OBRAZKI w-F ‹› avatary ‹› obrazki na NK ‹› po pierwsze ‹› hannah montana ‹› oczy ‹› USA ‹› http ‹› miley cyrus ‹› sakura ‹› obrazki ‹› sexy ‹› pick ‹› ZDJECIA ‹› Polska ‹› joe ‹› ciekawe ‹› mama ‹› blog ‹› kocham cie ‹› pokemony ‹› OBRAZKI w-F ‹› filmy erotyczne ‹› kotek ‹› klaudia p ‹› wiki ‹› jego dziewczyna ‹› harry potter ‹› anna ‹› smutne ‹› MIOCI ‹› wiara ‹› FT Island ‹› kobieta ‹› nieznajoma ‹› sama pisa ‹› rihanna ‹› na dobranoc ‹› opisy ‹› Sakura ‹› przedszkole nr 22 ‹› bo kocham ‹› rower ‹› pistolet ‹› harry ‹› mj chopak ‹› kluby ‹› dziewczyna ‹› demi lovato ‹› jaka jestem ‹› saori ‹› opowiadanie ‹› kamil ss ‹› przyjaciele ‹› Wojna ‹› odchudzanie ‹› myli ‹› Ginny i Harry ‹› gay ‹› sex pl ‹› brodka ‹› zima ‹› OBRAZKI wF ‹› Ed x Roy ‹› Bokserki ‹› kocham ci ‹› kolorowanki ‹› na dzien dobry ‹› książki ‹› black ‹› zmierzch ‹› pawe ‹› star ‹› hobby ‹› opowiadania o Th ‹› moje fotki ‹› wyznanie ‹› wiersze z ‹› gitara ‹› fotki ‹› wycieczka ‹› dup ‹› sex ‹› tenten ‹› wiersze na nk o mnie ‹› bill ‹› zdrowia ‹› Journey ‹› obrazy na nk ‹› len ‹› konie ‹› gry ‹› usta ‹› poduszki ‹› wulkan ‹› test ‹› orlando ‹› moje cycki ‹› zimno mi ‹› dorota ‹› blogasek ‹› kasia cichopek ‹› wolny ‹› mateo ‹› Pozna ‹› nowa ‹› w-f wierszyk ‹› dziewczyny ‹› gry na panfu ‹› tapety ‹› pisz ‹› avatar ‹› sweet ‹› wiersze ‹› cisza g ‹› chlopak ‹› nastolatka ‹› warning ‹› klasa ‹› wszystkiego ‹› ania z ‹› WITAM ‹› sakura i jej po ‹› skup ‹› opowie ‹› wierszyki na nk ‹› avki na nk ‹› g- dragon ‹› Lady ‹› Green day ‹› Ashly ‹› 4 klasa ‹› moda ‹› pami ‹› RYSUNKI na nk ‹› Kakashi ‹› wierszyk o wf ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› tokio hotel ‹› najlepsza ‹› hejka ‹› ork ‹› dompress ‹› rok ‹› pieski ‹› grupy ‹› ruda ‹› dzie ‹› przepisy ‹› kamila ‹› johnny ‹› kai i uruha ‹› o jesieni ‹› nasza klasa 6b ‹› find ‹› byakuya ‹› w-f wiersz ‹› marcina ‹› przyja ‹› mp3 ‹› eminem ‹› link ‹› cytaty ‹› us5 ‹› pomoc ‹› dla przyjaci ‹› urodziny ‹› marcin ‹› dlaczego kocham cie ‹› opowiadanie ‹› naruto hentai ‹› michael ‹› jaka ‹› wiersze na nk o mnie ‹› 2 Min ‹› Dobranoc ‹› pamitnik ‹› beyblade ‹› Wikunia898 ‹› przepraszam ‹› imiona ‹› naruto 39 ‹› gify ‹› ciesz ‹› zycie ‹› Chase ‹› wiadomo ‹› olka ‹› strasznie ‹› magda ‹› Ciut ‹› wiersze na nk mnie ‹› kocham ‹› pain ‹› pro ‹› Neji i ja

Wyszukaj na blogach

zdjęcie kumpeli zdjęcie kumpeli....

Jestem u kumpeli~ Yesek Hej czytelnicy jestem dziś u kumpeli której nie napisałam nazwijmy ją...... Wydra ogólnie gramy w dance na kinectie i trolujemy na kompie nie wiem co dalej pisać ale piszę bo Stellcia mnie prosiła a więc YOLO xD

Na razie tyle:-) Siemka mam na imie marta mam 12 latek i mieszkam w zk.Bardzo lubie grac w siatkowke,w tenisa i jezdzic konno.Na moim blogasku bede opisywala moje dni czy one beda wesole czy smutne.Mam nadzieje ze spodoba wam sie moj bloog.Dobra na dzisiaj to...

Witam was :* Siemka :*:* Moi kochani...uważam mojego bloga za otwartego:P.Juz od teraz bede tutaj systematycznie pisac notki.Mam tylko taką cichą nadzieje, że skomentujecie mi cosik:P.Teraz chciałabym zareklamowac pare blogów: -...

22.o8.o6r :) - wtorek :) Hejka wszytskim dzisja którtka notka :) po praz pierwszy na jakis konkretny tematy chyba ;p hciałam Wam oznajmić, ze posiadam 2-giego blogusia o adresie www.nowinki.blog4u.pl JEst on narazie głównie o tematyce gwiazd, ale z czasem zmieni sie w...

No to nieźle się porobiło... W sumie nie wiem jak mam to oznajmić. Najlepiej zacznę od początku. Od jakiś 2 lat (?? chyba tyle) zakochał się we mnie brat mojej best kumpeli... Ale ja nie odwzajemniałam jego uczuć. No cóż tak też się zdarza. Jakiś czas temu zaczął mi się...

Ziomki !! Elo !! Mysile że Bedzie sie wam podobal muj Blog!! Jak narazie jes nie zabardzo interesujacy. A jak sie roskreci będzie ful wypas. Mówie wam!! Jak bedzie wam sie cos nie podobac piszcie!! A To Muj Numer GG : 1910981...

To już jest koniec... ;( Mój boy, a raczej już były smutek wrócił z obozu i... nawet nie wyszedł na dwór sie przywitać. Pierwszego dnia widziałam go tylko przez chwile jak szedł do kościoła wieczorem. Obrócił się i pokiwał sceptyk. Gdy wracał przeszedł obok mnie i nawet...

..... Długo mnie tu nie było..... i chyba już nie bedzię... Blog stracił na trakcyjności bo cały czas dzieje sie to samo czyli każdego dnia niespodzianka.... Trójkąt?? Niby żadna tego nie chce ale... On ma dziewczyne (której rzekomo nie kocha)...

CD opowiadania, które jest bez tytułu ^^" No i wenę to ja mam teraz chyba częściej :D Oto ciąg dalszy wcześniejszej 'powieści' ;) Dobiegła do parku miejskiego połorzonego niedaleko biblioteki miejskiej. Obok biblioteki mieścił się niewielki blok mieszkalny. Jessi pobiegła w jego...

Koszmary Koszmary Byłam kiedyś nocą W tym starym domu Gdzie ściany zeżarła pleśń A pajęczyny plątały ręce i nogi Niczym kajdany Gdzie głuchą ciszą szeptały duchy Byłam kiedyś nocą Na tym starym cmentarzu Potykałam sie o rozsypane...

"aniele mój tak brzmiało moje imie..." Nie kocham! Nie kocham! Nie kocham! Nie potrafie kochać? Ta myśl przygniata mnie i sciaga w otchlan...w czarna dziure... DZis probowalam sie nawet zlapac tego slonca za oknem tej trawy tego nieba ale nie dalam rady... Chwila...

i will let you down. (tylko spójrzcie jakie to słodkie *.*) no więc, ludzie, mamy halloween. ależ się wszyscy cieszymy, prawda? 8D dla mnie w sumie to 'święto' (razem z tymi wszystkimi zaduszkami, wszystkimi świętymi i w ogóle) mogłoby nie istnieć, no bo po co?...

we all want to fuck ourselves and rape the world. aj, po lewo pan krzysiu, który jest tak zajebiście zajebisty, że nawet ja wymiękam *.* i w dodatku głos świetny ma, ojej. i już nawet wiem co myślicie. kolejny do kolekcji, tak, żebyście wiedzieli! :D jaram się ostatnio 'the negative sex' i 'the...

He is the ONE Zainspirowana Skate Angel... Ten rozdział będzie taki bardziej opowiadaniowy. ^^ Wysiadłam z metra i rozsiadłam się na ławeczce czekając na koleżankę. Chociaż byłam pod ziemia i tak było zimno, jak na dworze. Spojrzałam na zegarek. Do...

57. TH i malarz z nieba 1/4 W tym blogu występują: szatańscy członkowie pewnego zespołu, piszące wilki, kazirodcze półwiatry, wiedźmy w leśnych chatkach, potwór z Loch Ness, malarze zstępujący z nieba... I słowo analizatorskie, że wszystko to są aŁtorskie pomysły aŁtorki....

Masakra TH W przyszla sobote miedzy obiadem a kolacja w Polsce odbedzie cie kacert zespolu Tokio Hotel.poszłam tam z kumpela mojej kumpeli,ktorej i tak nie znam.Po kolacji artysci wyszli na scene.Kazdy złapał instrumet i zaczeli latac w kołko.Pierwszy utwor...

O tym i O tamtym . I sama nawet nie wiem o czym pisać.Ostatnio czuję się jakby uszło ze mnie życie... ambitne nie?I tak dziwnie mii... Siedzę, słucham muzyki, coś tam sobie bazgrzę na kartce i myślę... i nawet nie wiem o czym myślę.Ale mnie wzięło.. nawet nie...

without you! Teraz kiedy wszystko jest już pewne mogę opisać dokładnie co się działo. Nie chce mi się pisać wszystkiego od początku ale zacznę od najważniejszego a zarazem wszystko sobie przypomnę co wcale nie poprawi mi humoru.Od początku września zaczęło...

Sorry... Sorry ! Przepraszam was ze tak dlugo dlugo nie pisalam noci,bo cos nie dalo sie nigdzie logowac i dalej sie nie da ale mam na tyle fajna kolezankę ,ze zgodzila sie skopiowac nocie jaka jej napisalam przez gg. Dobra to teraz o czym innym...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów