.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
g dragon ‹› dupa ‹› przytul mnie ‹› emo ‹› trzy ‹› my ps vita ‹› bill ‹› hong ‹› meggi ‹› nauka ‹› jestem debilka ‹› recenzja ‹› peach girl ‹› kalendarz ‹› Okumu ‹› agnieszka ‹› opowiadania o Th ‹› pokemon ‹› nejiten ‹› kinia moje ‹› dlaczego kocham cie ‹› chad ‹› hong ki ‹› w-f wiersz ‹› dzien dobry ‹› suk ‹› kazekage ‹› jestem emo ‹› pracuje ‹› tajemnice życia kl 4 ‹› wiersze na nk o mnie ‹› maleńka ‹› bleach ‹› wiersze o mnie ‹› kocham ‹› strasznie ‹› wierszyki na nk ‹› kocham ci ‹› aston ‹› Jego jaja ‹› super junior ‹› filmy ‹› Madonna ‹› OBRAZKI wF ‹› sasusaku ‹› obrazy ‹› wiersze o mnie ‹› ania z ‹› zielone oczy ‹› nevada ‹› lee ‹› wszystkiego ‹› mokra ‹› wycieczka ‹› po pierwsze ‹› hejka ‹› jaka ‹› rok ‹› miley ‹› Suka ‹› polityka ‹› USA ‹› mama ‹› wodzie ‹› hotel ‹› pisz ‹› STANA ‹› johnny ‹› britney spears ‹› Dobranoc ‹› avatar ‹› WITAM ‹› star ‹› OBRAZKI wF ‹› jaka jestem ‹› skup ‹› tom ‹› sweet ‹› dzwonki ‹› poduszki ‹› ciekawe ‹› britneyspears ‹› sakura sasuke ‹› Grg ‹› opowiadania ‹› ksiazki ‹› martyna ‹› ewelina ‹› trampki ‹› opowiadanie o ‹› nowa ‹› mp3 ‹› kot ‹› moderator ‹› blogasek ‹› black ‹› Green ‹› wolny ‹› wiki ‹› us5 ‹› szablon ‹› rok po ‹› prace ‹› cisza g ‹› cisza ‹› czerwony ‹› moje fotki ‹› istnieje ‹› hej ‹› grupy ‹› final ‹› sex pl ‹› kiba x ‹› dzie dobry na nk ‹› wiersze ‹› koty ‹› wiersze na nk o mnie ‹› wakacje ‹› pomoc ‹› lol ‹› klasa 4 ‹› harry ‹› opowie ‹› site ‹› Journey ‹› wiersz o mi ‹› historie na nk ‹› dziewczyna ‹› buziaki na NK ‹› dziewczyny ‹› dla dzieci ‹› ola 14 ‹› myli ‹› cisza jest moja ‹› najlepsza ‹› moja muzyka ‹› moda ‹› dzie ‹› justin ‹› przyroda kl 4 ‹› japonia ‹› Kimi ‹› dziewczyn ‹› baga ‹› gry ‹› girl ‹› ble ‹› big ‹› misie ‹› k pop ‹› gallery ‹› blog ‹› WEEKEND ‹› wstA ‹› no perfect ‹› zaj ‹› kamil ss ‹› dodatki ‹› dzien ‹› ania ‹› sasori i ‹› one shota ‹› Tokio hotel op ‹› Polska ‹› Lady ‹› zdrowia ‹› g - dragon ‹› siostry ‹› w-f wiersz ‹› Manchester ‹› zimno mi ‹› beznadziejne ‹› teen ‹› obrazki z ‹› cichutko ‹› psy ‹› Holiday 1 ‹› STRASZNE ‹› wierszyki na nk ‹› ryby ‹› marcin ‹› warning ‹› oczy ‹› sama pisa ‹› fotki ‹› wiersze na nk o sobie ‹› http ‹› porzegnanie ‹› kasia ‹› fashion ‹› yuuki i zero ‹› szablony ‹› jego dziewczyna ‹› dla dziewczyny ‹› madzia ‹› pati ‹› pick ‹› test ‹› zycie ‹› sex

Wyszukaj na blogach

kumpela Na chwilę zmieniając temat, bo jestem chora, ciężko skupić myśli jak wszystko zapycha Ci nos i zatoki i nie masz jak oddychać.   Kumpela. Dziewczyna, którą traktujesz jak kumpla. Z jednej strony fajnie być kumpelą jak się ma takie...

przedstawienie postaci! MARTA (czyli ja)wszystkie skroty mego imienia sa na M! PARIS(moja kumpela) na P BILL to chyba wiadomo! TOM to tez! GEORG too! GUSTAW too! KLACIA (moja siostra) GABA (kumpela) KAMA (kumpela)

Ja i moja najlepsza kumpela Nika Nica to moja najlepsza kumpela którą znam od piaskownicy, zawsze jesteśmy razem jeżeli któś fika do niej to fika i do mnie, gdzie jest ona tam jestem ja i mam nadzieje że bedzię tak zawsze

Rozdział 1-,,RONALDZIE WEASLY!!JAK SIE NIE WSTYDZISZ SPAĆ, GDY ROZMAWIAMY Z NOWA KUMPELA!- Lily czekała aż nadejdzie godzian 9:00, to wtedy juz będzie szła na pociąg do Howartu. Jeszcze nigdy tam nie była, była u Dumbledora, przyjol ją na piąty rok (Lily ma 15 lat) i do Gryfindoru.Lily to ładna dziewczyna, ma brązowe oczy, brunetka,...

Moja kumpela ma radio ;) heja! Dawno nie pisałam. Dzisiaj troche nadrobie. Jak mowi tytul moja kumpela zalozyla radio. Nadaje, jakby sie urodzila w radiu (Pzdr Fat :********). Adres radyjka: http://freeradio2.cast24.pl:10704/listen.pls Sluchac wszyscy!...

Alfabet uczuć... A-nka Nowak, kochana przyjaciółkaB-ożena, moja mamaC-zarna, spoko przyjaciółkaD-amian Woźniak, spoko kumpelE-liza, kumpela z kl. 1aF-rątczak Mariusz, były chłopakG-osia, moja siostraH-anka Kulesa kumpela z kl. 1aI-lona, ciocia (Czarnej...

OPIS KLASY Chodz już zapewnie wiecie (choć zapewnie nie wszystcy) uczęstrzamy do Kłodzkiej Szkoły Przedsiębiorczości.Nasza wychowawczynią jest Pani Beata Lisowcz, która uczy nas PRACY BIUROWEJ.Może lepiej bedzie jak przejdziemy do opisu klasy........

****PIATA CZESC!!!****** ************PIĄTA CZĘŚĆ nadchodzi;))))))*************** Troche długo nie mogłam zasnąc. No! W koncu jutro moja kumpela przyjeżdża do mnie!!!=) I w ogóle trzeba się przygotowac:)Ile ja jej nie widziałam??Nie wiem..-ponad miesiąc!Nie mogę się...

Parkour w szkole i opłakane skutki.... Hejcia! Dawno nie pisałam! Ostatnio bardzo zainteresowałam sie Parkourem i postanowiłam go trenować razem z koleżanką. Jednak ta dyscyplina w naszym wydaniu miała wręcz opłakane skutki. Nie było tak źle... Od miesiąca planowałyśmy nasz pierwszy...

Huśtawka nastrojów Dzień spędzony ze znajomymi w kinie można zaliczyć do udanych. Szczególnie gdy następuje swoista, klasowa integracja, bo kto by sie spodziewał, że obejrzymy sobie Ocean 13 własnie w takim a nie innym gronie, a mianowicie Patrycja (z która to...

Kilka Slów O Mnie Mam naimię Olga moje nazwisko Twardowska mam 21 lat urodziłam się w Polsce w miejscowości Poznań na Ratajach o godzinie 15:30 w szpitalu na ulicy Solnej mam 161 cm wzrostu czarne włosy z pasemkami jasny blond do ramion brązowe oczka. waga 70 kg...

Kilka Słow O Mnie Mam naimię Olga moje nazwisko Twardowska mam 21 lat urodziłam się w Polsce w miejscowości Poznań na Ratajach o godzinie 15:30 w szpitalu na ulicy Solnej mam 161 cm wzrostu czarne włosy z pasemkami jasny blond do ramion brązowe oczka. waga 70 kg...

O mojej Paczce!! Jest... nie wiem jak to powiedzieć... no... po prostu... no ok... dziwna lecz naj najlepsza i naj naj najbardziej crazy paczką! Moja paczka jest najlepsza a jednak... musieli pojechać na 5 dni na głupie zawody szermiercze. Ola przed wyjazdem...

Siema Dzisiaj tylko napisze o czym będzie blog. No to tak blog będzie o mnie-Nataszy, i przyjaciół, która przeprowadza się do USA z rodzicami i bratem i która chce przekonać rodziców jej najlepszych kumpli żeby razem wszyscy wyjehchali, a jej rodzice...

hm..dorośli są dziwni..czyli czwartkowa notka(pierwsza) ;] Dzisiaj ranek był bardzo interesujący.Starzy się wkurzyli na mnie w środę wieczorem do tego stopnia,że chcieli mi monitor wymieść z pokoju ;P ale im to nie wyszło...No i ta stara wiedźma przylazła do mojego pokoju o 6,żeby mnie...

bez tytułu Dochodzę do wniosku, że lesbijskie związki są najlepsze :)Nie wiem czy pisałam, ale kiedyś kręciłam z pewną dupą ... To było jakoś pół roku temu. A najlepsze w tym wszystkim jest to, że nadal coś między nami jest ... Tzn nie wiem czy można tak...

mała przerwa z uśmiechami? I tak oto cudowny zapas mojego zajebiście pozytywnego nastawienia i dobrego humoru niespodziewanie się wyczerpał. A zbierać się będzie raczej dość długo [chyba, że stanie się cud, choć ja już w cuda dawno nie wierzę ..].. Święta prawda - jak coś...

Kolesie są zajebisći, jeszcze zależy jacy:P Tak mi sie nduzi ze nie wiem:P nie ma za bardzo cio robić:P wieczorkiem mam zamiar iśc na ognisko do kumpli, mam nadzieje że mi starzy pozwolą i jak tak to ze będzie fajnusio na tym ognisku A I JEŚLI SA TU JAKIEŚ BLOGI KTÓRE OCENIAJA INNE TO...

Czesc pierwsz opowiadanka Czesc pierwsza: Dzis było zakonczenie roku szkolnego. Nareszcie od tej nudnej budy będzie wolne. Rano wstalam. Bylam wsciekla bo mialam piekny sen z którego musialamnie obudzic moja mama. Zwleklam się z wyrka poszlam zrobic poranno...

Opowiadanko cz.1 HISTORIA TRISH SHINE- NAJLEPSZEJ QUMPELI CHŁOPAKÓW Z TOKIO HOTEL!!! Czy koś kiedyś się w ogóle zastanawiał jak powstał Tokio Hotel ( poza mediami) i kto im w tym pomógł, kto jeżdził z nimi na koncerty i "pudrował nosek Billowi"? Kim jest...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..31 32

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów