.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
zwykły pamiętnik ‹› mj chopak ‹› hentai bleach ‹› usta ‹› sasunaru ‹› roxy ‹› renji ‹› klaudia p ‹› opowiadanie ‹› monika ‹› szablony ‹› Tokio hotel op ‹› jaka jestem ‹› wodzie ‹› cicho ‹› kupa ‹› cureczka ‹› pisz ‹› jaka ‹› tsubasa chronicle ‹› obrazki z napisami ‹› odchudzanie ‹› kamil ss ‹› kocham ci ‹› sakura ‹› humor ‹› rosalie ‹› cipka ‹› avatary na nk ‹› chlopak ‹› sukces ‹› porno ‹› wiersze na nk mnie ‹› jessica ‹› yuri ‹› ryba ‹› tokio hotel ‹› onew ‹› historyjki na nk ‹› temari i shikamaru ‹› http ‹› wiersze ‹› tajemnice ‹› avatar ‹› temashika ‹› dzie ‹› obrazki na NK ‹› rok po ‹› fineasz i ferb ‹› joanna ka ‹› raimundo kimiko ‹› wierszyki walentynkowe ‹› Lady ‹› nauka ‹› optymistyczne ‹› szablon ‹› gry ‹› rock ‹› Jonas ‹› wiosna ‹› nasza klasa 6b ‹› doda ‹› Green ‹› wrzuta ‹› hello kitty ‹› myli ‹› komiks SF ‹› roy x ed ‹› buziaki ‹› gaara ‹› USA ‹› demi ‹› zdrowie ‹› wstA ‹› najlepsze ‹› sex ‹› host ‹› Adam ‹› len ‹› po pierwsze ‹› historie na nk ‹› obrazki z ‹› penis ‹› in the blood ‹› misie ‹› site ‹› kocham ‹› Green day ‹› cisza jest moja ‹› justin ‹› peni ‹› trampki ‹› joe ‹› dlaczego kocham cie ‹› istnieje ‹› rok ‹› klaudia ‹› Dobranoc ‹› zieloneoczy ‹› wilki ‹› relaks ‹› wiersze o mnie ‹› wszystkiego ‹› trzy ‹› kinia ‹› Leo ‹› ciuchy ‹› pain ‹› miley ‹› cisza g ‹› jak się czujesz ‹› o lps ‹› magia ‹› kobieta ‹› urodzinowe ‹› alucard ‹› kotek ‹› koto ‹› kasia ‹› sport ‹› dupa ‹› sprawdzian ‹› mateo ‹› bill ‹› pami ‹› Bokserki ‹› Zarry ‹› yuuki i zero ‹› lato ‹› najlepsza ‹› winry rockbell ‹› tom i dziewczyna ‹› tom kaulitz ‹› tajemnice przyrody kl 4 ‹› linux ‹› taemin i minho ‹› sweet sugar ‹› stroj ‹› straszne historie na nk z hp ‹› starstruck ‹› snape granger ‹› hej ‹› slash ‹› rukia-chan ‹› na dzien dobry ‹› tokio ‹› rukia renji ‹› rukia ‹› ruda paskuda ‹› roy ed ‹› renji i ichigo ‹› puder ‹› pain i ‹› beznadziejne ‹› oris mori ‹› paulina ‹› orihime ‹› opowiadania naruto ‹› obrazki z imionami ‹› minato i kushina ‹› milosne ‹› michaeljackson ‹› matteo ‹› wycieczka ‹› liber ‹› justin bieber pl ‹› suk ‹› nauczycielka ‹› key ‹› jongtae ‹› islandia ‹› nowa ‹› gry komputerowe ‹› gry erotyczne ‹› gaara i hinata ‹› filmy erotyczne ‹› emanuel ‹› dziewczyna z parasolem ‹› dziewczyna siada do pianina ‹› demi lovato i selena gomez ‹› OBRAZKI w-F ‹› demi joe ‹› camp ‹› chelsea staub ‹› wakacje ‹› brazowe oczy ‹› bolisie ‹› asika ‹› arka gdynia ‹› anty pro ana ‹› anna asakura ‹› Zosia ‹› Taylor ‹› TRANSFORMERS ‹› Sterling Knight ‹› Sexy video ‹› Sasuke i Itachi ‹› Sakura u Orochimaru ‹› STRZELANKI ‹› SEKSI

Wyszukaj na blogach

...:::Rodzimy się sami,żyjemy sami i sami umieramy:::... No więc chyba prawie każdy się zgodzi z moim tytułem...Wiem blog znowu zmieniony oraz znowu mroczny...wiadomo lubię takie klimaty...niech mi ktoś tylko napisze że jestem nie inteligentna(głupia) i że mój blog jest w jakiś sposób urażający dla...

Niedawno wrociłam Kościoła i widziałam.... Elo! Przed chwila wrociłam do domu z koscioła. Były niezłe jaja, poniewaz proboszcz znow sie czepał do wszystkich ze nie śpiewaja. Chodził po całym kościele i sprawdzał czy spiewamy. Be kitu :/. Najfajniejsze było to, ze był tam Adam, ale...

śmieszne smsy obracasz Sie W Brodziku Intelektualnym Który Koliduje Z Moimi Imperatywami Oraz Nie Kumasz Koncepcji Załozen A Po Za Tym Uwazam Ze Twój Debilizm Nie Obliguje Mnie Do Kontynuacji Konwersacji Z Toba Przykro Mi Niezmiernie Zegnam 226 2 Nie Ma...

21 marca 2006 - Shunbun no Hi Wiosna, wiosna!! Zielono w glowie :D Marzenia w koncnu sie spelniaja :D A tak marzylam o wiosnie :) Teraz sie zaczna wieczorne wypady nad jeziorko, spacerki(long one), rozmowy do switu, gapienie sie w gwiazdy, ogolny outdoor :D Skoncza sie...

8/9 maja 2006 Korytarz, który nie ma początku. Jestem dziewczynką, sobą taką, jaką jestem jeszcze w głębi duszy- w szarej płóciennej sukience, bez butów i bez włosów. Korytarz wygląda jak zabudowany kościelny kruzganek w ceglanym, gotyckim kościele. Po prawej...

"Nikt tak pięknie nie mówił, że się boi miłości..." Cisza......najcichsza z cisz....... przy drodze przekrzywiony krzyz, w nim czerwona roza zatknieta, to znak .....ze ktos pamieta... Ide dalej.... aleja cieni, slychać oddech milczacych kamieni, jak wznosi sie i opada, nie jedna lza nan...

No i o czym mam do was pisac Jak wiecie nie mam o czym do was pisac po prostu nie mam tematu wiec sie nie obrascie jak nie bedzie nastepnej notki jak znowu napisze o szkole to bedzie nudne jak flaki z olejem no wiec sami widzicie .No ale mam do was prosbe jak wchodzicie na...

No happy end Dzialanosc Bloga zakonczona, wspomnienia przeznaczone do odrzutu. Zegnam.

Nie wiem jaki dać tytuł notki:P Siema widzicie jak szybko notke napisałem:D To dzisiaj jest niedziela jak ktos by sie pytał:P Wczoraj w sobote byłem u babki strzelałem z wiatrówki:D,bawiłem sie z pieskiem nowego źeśmy nie dawno sobie kupli jest strasznie głupi ale jest młody i...

^ Jedyna w swoim rodzaju... ^ Dlaczego temat notki taki ,a nie inny? Bo moim zdaniem kazdy jest inny...jedyny w swoim rodzaju. Nie ma dwoch takich samych osob..! Tak w pierwszej notce moglabym napisac kim jestem ,ale poniewaz to jest moj drugi blog. Nie bede tego...

O D J A Z D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wstalem dzis przed 8 rano poszedlem do sklepu poniewaz matka wycjechala do pawlowiczek do lekarza gdy wrocila babcia z dzaidkiem i matka mieli pojeac do kozla i dwie kuzynki ale jednan nei chciala wiec ja pojechalem gdy wrocilem przed 13:30...

Odliczanie czas zaczac.. :( Tak, tak moi drodzy. To juz tylko siedem dni. A po tych siedmiu dniach, zaczna sie meki nie do opisania. Niektorzy nazywają to rokiem szkolnym. Ale bardziej trafne, jest to pierwsze okreslenie. Ja na dodatek, musze isc do gimnazjum prywatnego. I...

Czas chwały! Czuj! ....Witam wszystkich gości,nauczycieli, internautów,znajomych i przyjaciół.Chciałbym wszystkich przyiwtac , prosząc o wyrozumiałośc i godne poszanowanie tej strony. Jest to moja jakby autoprezentacja na zaliczenie z informatyki u pana...

Pisze po przerwie :D Elo! Co tam u was? Jak tam w szkole ? Rozumiem, rozumiem nic nie musicie mowic... Nie pisalam wczesniej bo mi sie ie chcialo :P No ale w koncu zebralam sie w sobie i napisalam notke :) Cieszycie sie? Ogolnie, to wiele ciekawych reczy sie...

Piosenki do spiewnikow:) Pierwsza, bardzo wazna piosenka - piosenka naszej druzyny - "Czuwaj Olcho", bardzo krotka:) Harcerka ta w szarym mundurze Przemirza z usmiechem ten swiat. Harcerka ta w szarym mundurze Zamierza wyleczyc swiat z wad. Czuwaj, czuwaj, Miej...

Notka żeby było wiadomo jestem Chłopakiem Który jest fanatykiem TH no więc nowa notka Więc Moje Opko więc nie śmiejcie się te Pedalskie Chwile to wymyśliła moja koleżanka Opko -o 7:00 Obudziłem się żeby iść do Szkoły a patrze i widze...

?? Muzyka ?? Heja ludziska:) postanowiłam sobie z nudów założyć bloga :) hihi i tak jakos sobie wymysliłam ze bedzie on o MUZYCE:)czy nie sadzicie ze muzyka jest cudowna?? dla mnie muzyka to cale życie... nie wiem jak wy ale ja JĄ KOCHAM !! no dobra...

o'rły? ya'rły! NO FUCKIN' WAI NIGGA !!!!!11111111111oneone Sup ziomki ?:DDDDDDD Pietnstego owego wpsaniauego fantastycznego (o/) miauem urodziny Był melanż Pozdro dla ziomkow i dziewczyn ktorzy przyszli ;D Było pozytywnie - lokal na strychu rox ;D btw pozdro @ mama Michaua xD W szkole jak w...

Do Kolegi od komentarzy... A właściwie znowu do niej... hmm,ładny opisik na gg??hehe.wierzysz w was,tak??no to wierz,tylko pamietaj o tym ze milosc szybko przemija,a potem rodzi sie nowa..z wieksza sila..wiem co mowie,tylko ze akurat to co jest w srodku czlowieka czesto mija sie ze slowami..mowie Ci...

..Isnieje ale tak naprawde mnie nie ma.. Wszystko przepadło, za jednym ruchem umarło Zostałam zabita, teraz będę jak trumna zgnita Niepotrzebnie zaufałam, i znów zgupiałam. Jaki sens było dalej żyć? skoro z tego nie mam nic Marzyłam z nadzieja.. Ale ludzie ranić zawsze...

strony:1 2 3 4 5

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów