.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
kumpela ‹› http ‹› rasta ‹› w-f wiersz ‹› sweet ‹› pokemony ‹› link ‹› kocham cie ‹› Neji ‹› przepraszam ‹› WITAM ‹› O Rihannie ‹› naruto ‹› doda ‹› wszystkiego ‹› kocham ci ‹› hentai ‹› ewelina ‹› obrazki z ‹› Jaja ‹› h2o ‹› religia ‹› kocham ‹› grupy ‹› Rukia ‹› test ‹› vampire ‹› USA ‹› fashion ‹› pein ‹› wiadomo ‹› jaka ‹› myli ‹› jego dziewczyna ‹› humor ‹› hej ‹› gry ‹› Sasuke ‹› zaj ‹› STRASZNE ‹› dzie ‹› wojownik ‹› imiona ‹› OBRAZKI wF ‹› michael ‹› love ‹› wolny ‹› wiosna ‹› us5 ‹› wiki ‹› wiersze z ‹› wiersze ‹› site ‹› sex pl ‹› mp3 ‹› istnieje ‹› hotel ‹› Green ‹› rok ‹› muzyka ‹› koty ‹› 2min ‹› key ‹› sama pisa ‹› MIOCI ‹› ball ‹› wierszyki na nk ‹› wierszyki ‹› tokiohotel ‹› stroj ‹› sport ‹› wierszyki o ‹› OBRAZKI wF ‹› przyja ‹› najlepsze ‹› elena ‹› lili ‹› przyjaciele ‹› wierszyk o w-f ie ‹› magda ‹› shakira ‹› ork ‹› blog ‹› konie ‹› piersi ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› nowa ‹› Tokio hotel op ‹› garfield ‹› obrazy ‹› Lady ‹› gwiazdy ‹› Ed x Roy ‹› obrazy na nk ‹› strasznie ‹› sakura i jej po ‹› psy ‹› oczy ‹› harry ‹› nazwy na nk ‹› sprawdzian ‹› jaka jestem ‹› anna ‹› 2 Min ‹› find ‹› pisz ‹› jaka jestem ‹› teen ‹› wiersze na nk mnie ‹› zwyk ‹› zielone ‹› wiersze o mnie ‹› selena gomez ‹› miley ‹› britney ‹› rozdzia ‹› photo ‹› anio ‹› klasa ‹› OBRAZKI w-F ‹› tokio hotel ‹› miska ‹› bo kocham ‹› reggae ‹› nazwy ‹› mama ‹› zdj ‹› moje wiersze ‹› Hilton ‹› cisza jest moja ‹› gay ‹› zdrowie ‹› kalendarz ‹› wierszyk ‹› urodziny ‹› tomek romek ‹› poradnik ‹› najlepsza przyjaci ‹› misie ‹› marta ‹› manga ‹› szkoa ‹› maluje ‹› loki ‹› forever ‹› Journey ‹› Holiday ‹› zima ‹› g dragon ‹› dziewczyny ‹› Ewa ‹› ciekawe ‹› ciuchy ‹› pomoc ‹› smierci ‹› w-f wiersz ‹› mcfly ‹› historie ‹› Song ‹› justin ‹› FT Island ‹› one direction ‹› odchudzanie ‹› rock ‹› opisy na ‹› sexy ‹› WEEKEND ‹› obrazki na NK ‹› pami ‹› peni ‹› kasia ‹› rower ‹› sklep ‹› rok po ‹› kalina malia ‹› wakacje ‹› czy mnie kochasz ‹› trzy ‹› Campbell ‹› fairy ‹› kobieta ‹› darmowe ‹› prace ‹› nasza klasa ‹› mieszne ‹› kocham cie bo ‹› naruto sk ‹› dlaczego kocham cie ‹› dziewczyna ‹› dompress ‹› celtic ‹› Polska ‹› znaki zodiaku ‹› black ‹› miley ‹› moda ‹› tapety ‹› big ‹› kubuś puchatek ‹› fotki

Wyszukaj na blogach

Rasta reggae & Bob Marley Słowo Rastafari składa się z dwóch innych wyrazów ras - oznaczającego głowę oraz tafari - stworzyciela.Dla rasta Jah jest człowiekiem i w człowieku , człowiek i Jah są jednym Ja i Ja czyli I and I. Wszyscy Rasta są zjednoczeni z Jahwe w I...

***biografia*** Kiedy myśli się o współczesnej muzyce popularnej pierwszym nazwiskiem jakie przychodzi do głowy jest SPEARS. Co nie powinno dziwić, ponieważ BRIT jest najmłodszą piosenkarką, którą uhonorowano gwiazdą na hollywoodzkim Walk Of Fame. Niestety to...

POMORZANIE - RASTA SQUAD 6-2 (0-1), Bramkarz bez buta, rywal wypunktowany po przerwie. POMORZANIE - RASTA SQUAD 6-2 (0-1) bramki: Tomaszewski(2), R.Jaroch(2), Spryszyński(1), A.Nowak(1) Sklad: Deręgowski - M.Guzowski, A.Nowak, R.Jaroch - Spryszyńsaki, Tomaszewski oraz: Błażejczyk, K.Jaroch, L.Guzowski Młode i szybko...

Czuje w sobie siłe rasta. Jestem Rasta. Czym jest reggae? Czym jest Rasta? RASTA- Znaczy być wolnym, śmiać sie, bawić, kochać, sznować, ufać. Wiedzieć skąd do kont, od czego i dlaczego. Poszukiwać odkrywać wędrować. REGGAE- To puls, serca rithym, naturalne uderzenie, subtelne...

rasta ma moc raSTA TO SIŁA

rasta trans rasta na bloga

SZWEDEROWO - SOBOTA 16 30 z RASTA SQUAD ; SIERNIECZEK - NIEDZIELA 10 30 z THE BLUES Kolejne mecze przed nami: W sobotę o 16 30 na boisku SP 63 na Szwederowie zmierzymy się z młodą drużyna RASTA SQUAD charakteryzująca sie na razie tym, ze większośc spotkań zremisowali, co na szóstkach jest rzadkością. Chyba jesteśmy faworytem...

Too Little Too Late Tak.Za późno już by wycofac się. Kiedy byłam młodsza myślałam by dorosnąc. Udało mi się, choc nie było mi łatwo. Przeszłam wiele prób..Bardzo trudnych prób. Czasami myślałam, ze to nie ma sensu. Że sobie nie poradze, że to już koniec. Ale...

Ep. VII Stracić spokój na zawsze W tym samym czasie w obozowisku wszyscy się przebudzili. Pierwszą czynnością jaką March wykonała nie licząc rozciągania się i pocałunku z Matem, było opatrzenie mu rany. Lecznicza roślina Rose pomogła, draśnięcie ładnie się goiło. - Jeszcze...

Perfekt- Idź precz. Siema. :3 SmoQ została dzisiaj w domu za przymusem mamy. ;D jutro Smoczek także do szkoły się nie wybiera. ;) dopiero w czwartek, w celu zdobycia informacji dotyczących zakończenia roku. ;D jadę, rzecz...

Reggae Po występie Kamila Bednarka w Mam Talent! coraz więcej osób zainteresowało się muzyką Reggae. Z tej właśnie okazji chciałam napisać wam o tej oto muzyce :) Zainteresowałam się nią ponad rok temu, i myślę, że ci z was, którzy zaczęli jej słuchać,...

Ja(h)! Witam i od razu zapraszam na prześladowanie/śledzenie/nawiedzanie mojego bloga, bo czemu by nie  Będę zarzucać tu wszystkim (co możliwe) o muzyce reggae, o Rastafari, pozytywnej energii. Jak narazie szału nie ma, bo zaczynam bajerzyć z...

dorasta. ^^ Bo nie ważne gdzie rasta dorasta Czy to Wrocław (jest) czy Alaska (jest) Bo nie ważne gdzie rasta dorasta Ważne, że odróżnia dobre ziele od chwasta Nie ważne czy z Warszawy, nie ważne czy z Krakowa Najważniejsza jest otwarta głowa! Nie...

To jest raport z frontu środkowoeuropejskiego – Areny wojny wieku dwudziestego pierwszego! ... # Raport dnia # rozkaz L8/2007 24 sierpnia 2007r. 1.1. Zostałam RASTA 2.1. Wprowadziłam trochę Lucyne w społeczność naszej kochanej placówki zwanej szkołą- Gimnazjum nr 31. 2.2. i to wcale nie było fajne! 2.3. Wszyscy wiedzą za co...

190. Policzyć gwiazdy Ten grudzień mnie ewidentnie nie lubi. Pierwsze jego dni przeleżałam w stanowczo za wygodnym łóżku ze stanowczo za dużą pustką w głowie. Z tej nudy przejrzałam archiwalia, które miały mi pomóc w rozwiązaniu Zagadki. Nie pomogły. Zresztą, przy tym...

Ep. X Walka o March. Endor Ciemne chmury zebrały się nad Puszczą Alansoi. Słońce wypchnięte przez burzowe obłoki, walczyło jeszcze przez minutę z nieproszonymi gośćmi, wypuszczając niewielką wiązkę światła. Trzy postaci na koniach pędziły przez mało uczęszczaną drogę....

Ep. V Strata - Jestem pewna, że to te same kamienie, a wierz mi, znam się na tym.- powiedziała Aurora. Na te słowa Ester wzdrygnęła się i cicho odpowiedziała: - Tak, to możliwe… Nastała minuta ciszy. Ester po chwili dodała: - Czy to szmaragd...

Ep. VIII Układanka cz. I Rast wstał, napiął wszystkie mięśnie. Jeszcze chwilę się zastanawiał, myślał jak dobrać słowa, aby przestraszyć, ale także żeby coś zostało młodym w tych głowach. - No cóż… -zaczął niepewnie mało zachęcająco.- Dziś rano obszedłem obóz....

3..maj Jebana Pała nr. 1 dobił mnie dziś doszczętnie.. Gadka gadka.. a tu nagle JEBUT.. "-Słuchaj bo mnie to juz wogole nie zalezy wcale, dobrze ze sie rozstalismy bo teraz mi lepiej jest.. BTW juz mi sie nawet nie podobasz.. bez obrazy...

Metamorfoza matką głupich... Eloszka! Wczoraj byłem w McDonaldzie i se zjadłem średnie frytki. Kurde nie jestem wbrew pozorom bogaty. Żyję jak normalny obywatel. Znalazłem se dziewczynę. Nazywa się Pegasus i jest bardzo nieprzystojna. Bierze suply i pije rocket fuel. I ma...

strony:1 2 3 4

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów